پمپ وکیوم خلاء چرخشی وان در تولید دیکتن

۱۵۷ بازديد
پمپ وکیوم خلاء چرخشی وان در تولید دیکتن

در مورد تأثیر کاربرد پمپ وکیوم روغنی خلاء پره ای روتاری در فرآیند تولید دیکتن ، مزایای پمپ خلاء چرخشی پره و مفهوم دیکتین بحث شده است. در فرآیند تولید دیکتن ، استفاده از پمپ خلاء پره ای پره ای نسبت به سایر پمپ های خلاء برتری دارد. استفاده از پمپ وکیوم چرخشی وانت از مزایای اقتصادی و ارزش فنی بهتری برخوردار است که باید ارتقا یابد. اگر بتوان آن را در صنعت ملی دیکتن محبوبیت داد و به کار برد و در پمپ بنزین ترک خوردگی استفاده کرد ، مزایا بهتر خواهد بود.

دیکتن که به استیل وینیل کتون و دیفنیل کتون نیز معروف است ، یک مایع بی رنگ یا مایل به زرد با بوی تند قوی است. از آنجا که در ساختار دیکتن دو پیوند دو برابر وجود دارد ، بسیار اشباع است. این ماده شیمیایی بالا و عملکرد واکنش عالی در سنتز آلی دارد. این ماده می تواند با الکل ، آمین ، هالوژن ، آلدهید ، اسید و غیره واکنش نشان دهد. این ماده یک واسطه مهم در سنتز آلی است و به طور گسترده در داروها ، سموم دفع آفات ، رنگ ، مواد غذایی و سایر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد پمپ خلاء پره ای چرخشی در فرآیند تولید دیکتن

مزایا و ویژگی های پمپ خلاء چرخشی پره بسیار زیاد است. پس از یک درک ساده ، می تواند بسیار واضح باشد. از لحاظ شکل کوچک است ، از نظر ساختاری کم و در کار نقدینگی راحت است.

1- مزیت پمپ خلاء پره ای چرخشی این است که میزان خلاء پمپ جدید نسبتاً زیاد است.

2. فشرده سازی گاز در پمپ خلاء پره ای پرتابه ایزوترمال است. از آنجا که دریچه اگزوز و سطح اصطکاک وجود ندارد ، می توان مخلوط گاز غبار آلود ، گاز قابل احتراق و آب گاز را از بین برد. با وجود این ویژگی های برجسته ، گرچه ناکارآمد است ، اما هنوز هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

3. ساختار ساده است ، تقاضای دقیق تولید زیاد نیست ، پردازش ساده و سازه جمع و جور است.

4- این دستگاه مجهز به دستگاه جلوگیری از پمپ و جلوگیری از بازگشت روغن است که برای شروع مجدد راحت است.

5- مجهز به دریچه بالاست هوا است که می تواند مقدار کمی بخار آب را استخراج کند.

6. درگاه اگزوز مجهز به گیرنده غبار روغن است که می تواند از آلودگی محیط زیست جلوگیری کند.

7. سرعت پمپاژ بالا می تواند تحت فشار کم و فشار قوی حفظ شود

پمپ خلاء وان چرخشی در فرآیند تولید دیکتن

1. عملکرد دی اتیلن کتون به وضوح بهبود یافته است. با توجه به استفاده از پمپ خلاء پره ای روتاری وارد شده ، درجه خلاء سیستم افزایش می یابد ، میزان جوش دیکتن کاهش می یابد ، درجه حرارت پالایش کاهش می یابد ، پلیمریزاسیون و از بین رفتن کربن دیکتن کاهش می یابد. سرعت تبخیر دیکتین تسریع می شود ، مدت زمان اقامت دیکتن در منطقه با دمای بالا کاهش می یابد و از بین رفتن کربن حاصل از پلیمریزاسیون دیکتین نیز کاهش می یابد و عملکرد دیکتین افزایش می یابد.

2- چرخه سرویس پمپ خلاء طولانی می شود و بدیهی است که تعداد شستشوی پمپ ها کاهش می یابد. در فرآیند پالایش دیکتن ، ماده کم جوش در دیکتن خام از طریق پمپ خلاء پره ای چرخشی تبخیر شده و وارد جو می شود. هدف از شستشوی پمپ کاهش حرارت اصطکاک است ، بنابراین کاهش پدیده پلیمریزاسیون و رسوب کربن ، طولانی شدن چرخه سرویس پمپ خلاء چرخشی پره و کاهش تعداد دفعات شستشوی پمپ خلاء.

3. مقدار باقی مانده تخلیه می شود و به راحتی تخلیه می شود. با توجه به خلاء زیاد پمپ وکیوم روتاری چرخشی ، میزان جوش دیکتن کاهش می یابد و دمای کار کاهش می یابد ، که نه تنها از بین رفتن پلیمریزاسیون را کاهش می دهد بلکه باعث کاهش عمق پلیمریزاسیون پلیمر نیز می شود ، به طوری که مقدار باقیمانده اندک است ، کیفیت آن نازک است و انتشار همیشه آسان است.

4- مصرف کم روغن روان کننده.

5. بهره برداری آسان و عملکرد پایدار. از آنجا که ساختار پمپ وکیوم پران چرخشی ساده و معقول است ، کارکرد آن آسان است و عملکرد پایدار است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.