Spinoff رباتیک گوگل سرویس تگرگ سواری را راه اندازی کرد

۱۶۸ بازديد
Spinoff رباتیک گوگل سرویس تگرگ سواری را راه اندازی کرد سرانجام اسپینوف اتومبیل خودران گوگل سرانجام آماده است تا از فناوری تقریباً دهه پیش خود سود ببرد.


Waymo در حال معرفی یک سرویس تگرگ سواری در مقیاس کوچک در منطقه ققنوس است که در صورت نقص وسایل نقلیه وسایل نقلیه روباتیک ، یک انسان در پشت فرمان قرار خواهد گرفت.

سرویس چهارشنبه چهارم ، نقطه عطف مهمی برای ویمو ، شرکتی بود که به عنوان یک پروژه پنهانی در گوگل در سال 2009 آغاز شد. از آن زمان ، اتومبیل های آن به طور روباتیک 10 میلیون مایل در جاده های عمومی در 25 شهر کالیفرنیا ، آریزونا ، واشنگتن ، میشیگان ثبت کرده اند. و گرجستان در حالی که فقط در تصادفات اندک تصادف می کردند - بیشتر از باندهای خاردار.

این شرکت در ابتدا سرویس جدید را با احتیاط کار می کند و تأکید می کند چالش هایی که هنوز هم با وسایل نقلیه خودمختار خود روبروست ، هنگام حرکت در وسایل نقلیه با رانندگان انسانی که همیشه از همان قوانین ربات ها پیروی نمی کنند ، تأکید می کند.

این سرویس با نام Waymo One ، در ابتدا فقط برای دو صد سوار قابل دسترسی خواهد بود ، همه آنها قبلاً در یک برنامه آزمایشی رایگان که از آوریل 2017 آغاز شده بود ، شرکت می کنند. این محوطه تقریباً 100 مایل مربع محصور خواهد شد. در و اطراف ققنوس ، از جمله شهرهای همجوار چندلر ، تمپه ، مسا و گیلبرت.

اگرچه ویمو در برنامه آزمایشی رایگان خود بدون هیچ انسانی پشت فرمان رانندگی کرده است ، اما تصمیم گرفت با خدمات جدید تجاری جسارت کمتری داشته باشد.

"جان کرافچیک" مدیر عامل Waymo در روز چهارشنبه در وبلاگ خود نوشت: "فن آوری خود رانندگی برای بسیاری جدید است ، بنابراین ما با دقت و راحتی از سواران خود در پیش می گیریم."

سرویس تگرگ سواری در همان منطقه راه اندازی می شود که خودرویی با استفاده از فناوری رباتیک از سرویس تگرگ سواری یوبر در هفت ماه پیش یک عابر پیاده را با عبور از یک خیابان تاریک در تمپه ، آریزونا با یک عابر پیاده برخورد و کشته کرد. این تصادف مهلک توجه جهانی را به خود جلب کرد و باعث شد همه مردم صنعت رانندگی خود را محو کنند ، زیرا بیشتر مردم شروع به زیر سوال بردن امنیت عمومی وسایل نقلیه کردند.

سام ابوسالامید ، تحلیلگر تحقیقات Navigant گفت: "من گمان می کنم که تلفات Uber باعث شده سرعت Waymo کمی سرعت خود را کاهش دهد" و از رانندگان ایمنی انسانی در سرویس سواری خود استفاده کند. " این وسایل نقلیه

این ماشین روباتیک Uber دارای یک راننده ایمنی انسانی در پشت فرمان بود ، اما این کار برای جلوگیری از تصادف کشنده آن در ماه مارس کافی نبود.



وسایل نقلیه خود رانندگی Waymo هنوز هم مستعد لک هستند ، زیرا خبرنگار آسوشیتدپرس در حین یک سوار شدن در اواسط اکتبر در یک مینی بوس خودمختار در کنار کرافچیک در نزدیکی دفتر نمای کوهی کالیفرنیا ، دفتر مرکزی ، تجربه کرد.

مینی بوس قبل از اینکه ناگهان به سمت راست جاده حرکت کند ، یکدست عمل کرد و حتی برای جوی واکر متوقف شد. پیش یک کامیون تحویل چپ FedEx بود. ون در پیغام دیجیتالی به دو درایور پشتیبان انسانی ، این وانت گفت که "مشکلی را کشف کرد" و به یک عامل پشتیبانی سوار متصل می شود. پشتیبانی سوار به دلیل آنچه که شرکت در یک نقطه مرده در پوشش تلفن همراه مقصر بود پاسخ نداد. رانندگان انسانی به حالت دستی تغییر یافته و به مقر Waymo بازگشتند.

در آن زمان ، کرافچیک به AP تصدیق کرد که خودروهای خودران رانندگی Waymo هنوز هم با مشکلات گاه و بیگاه در مذاکرات دست چپ در تقاطعهای پیچیده روبرو می شوند.

کرافچیک گفت: "من فکر می کنم چیزهایی که انسان با آنها چالش دارد ، ما نیز با آنها به چالش کشیده خواهیم شد. "بنابراین گاهی اوقات برگهای محافظت نشده برای انسان بسیار چالش برانگیز هستند ، گاهی اوقات آنها برای ما بسیار چالش برانگیز هستند."

سرانجام ویمو قصد دارد تا اپلیکیشن جدید استقبال از اتومبیل سواری را برای همه بازرگانان منطقه ققنوس باز کند ، هرچند که دیگر نخواهد گفت. همچنین می خواهد خدمات خود را به سایر شهرها گسترش دهد ، اما نمی گوید کجاست. هنگامی که چنین اتفاقی بیفتد ، می تواند تهدیدی برای Uber و دومین سرویس محبوب تگرگ در ایالات متحده ، Lyft باشد ، به خصوص که باید بتواند قیمت های پایین تری را بدون نیاز به اشتراک درآمد با یک راننده انسانی در کنترل داشته باشد.

جنرال موتورز همچنین در تلاش است تا از طریق شرکت تابعه کروز تحت مدیریت مدیرعامل جدید ، دن اممان ، مدیرعامل شماره 2 خودروساز دیترویت ، خدمات تگرگ را ارائه دهد. کروز قصد دارد تا سال آینده حداقل یک شهر آمریکایی سرویس تگرگ خود را در برخی نقاط آغاز کند. یکی دیگر از شرکت های اتومبیلرانی خود ، Drive.ai ، از تابستان به همه کسانی که در شهر های فریسکو ، تگزاس و آرلینگتون ، تگزاس تردد می کنند ، مسافت های کوتاه می دهد.

گوگل درایو چیست؟

گوگل درایو، سرویس ابر ذخیره ساز است و مثل تمام سرویس های کلود یا ابر، اولین کاربرد آن این است که می توانید به جای ذخیره ی اطلاعات روی هارد ،آن ها را به طور آنلاین ذخیره سازید.ابر ذخیره ساز با آپلود کردن فایل ها روی سرورهای از راه دور— یا روی “ابر”— فضای شما را در کامپیوتر خالی می کند. این کار باعث می شود که فضای بیشتری روی دستگاه برای اطلاعات مهم تری چون نصب برنامه ها و بازی های با حجم بالا ایجاد شود.

علاوه براین کلود سرویس ها مزیت های خیلی بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات به روش آنلاین برای شما ایجاد می کنند. هنگامی که اطلاعات خود را روی سرویس کلود ذخیره می کنید، در هرجایی که بخواهید ، بدون هیج دستگاه متصل به اینترنت می توانید به آن دسترسی داشته باشید. علاوه براین می توانید این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارید.

آموزش کامل گوگل درایو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.